E-mail marketing

E-mail marketing se smatra jednim od najboljih načina komunikacije s vašim klijentima Možete ga koristiti za izgradnju odnosa sa svojim potencijalnim kupcima. Inače, e-mail marketing možete koristiti i s postojećim klijentima. Istraživanja pokazuju da je u prosjeku prodaja postojećim klijentima čak do 7 puta jeftinija od prodaje novim. Na taj način ćete im dokazati da vas zanimaju, pa će vas oni u većoj mjeri preporučiti drugim klijentima i nastaviti kupovati.

Naravno, pokretanje e-mail kampanje nije lagano. Morati ćete izgraditi zdravu bazu podataka e-pošte, a zatim je segmentirati tako da poruke dođu do pravih ljudi; stvoriti raznovrstan sadržaj za različite baze podataka i obratiti pažnju na dosljednost, analizirati sadržaj, a zatim redovito pratiti rezultate. Naravno, naš tim vam u tome može puno pomoći.

Inače, uporaba e-mail marketinga je relativno jeftina marketinška taktika, pa ga preporučujemo i vama. Upravo ova taktika može postati jedan od najboljih pokretača za vaš posao. Međutim, s obzirom da sjajna marketinška strategija definitivno zahtijeva vaše vrijeme i trud, rado ćemo vas provesti kroz ovaj postupak.

Što još možete postići s e-mail marketingom?

  • 1. Dosezanje ciljne publike

    Pomoću e-mail marketinga možete svoje marketinške aktivnosti usmjeriti izravno na ciljne skupine primatelja. Na taj način će vaša komunikacija s njima biti mnogo učinkovitija.

  • 2. Mjerljivost odziva

    Pomoću aplikacije za e-mail marketing možete mjeriti odziv klijenata kojima se obraćate. Tako ćete utvrditi u kojem se slučaju primatelji najbolje odazivaju, a istovremeno možete poboljšati svoju komunikaciju s njima.

  • 3. Brzina

    E-mail marketing možete početi raditi vrlo brzo. Trebate pripremiti poruke i ažurirani popis primatelja. Zapravo će vam to oduzeti samo nekoliko sati vremena.

  • 4. Isplativost

    E-mail marketing od vas ne zahtijeva gotovo nikakve materijalne troškove. Najvažnije je stvoriti sjajnu poruku koja će pružiti najbolji mogući odgovor vaše ciljne publike.

  • 5. Određivanje vremena

    Možete slati svoje e-mailove primateljima u vrijeme kada će ih najvjerojatnije otvoriti, i naravno, pročitati.

  • 6. Neposredan odaziv

    Vaši primatelji mogu odgovoriti na poruke čim ih prime, otvore i pročitaju. U slijedećem koraku oni već mogu posjetiti vašu internetsku stranicu, izvršiti narudžbu, kupnju ili bilo koju drugu uslugu.

  • 7. Razvoj robne marke

    E-mail marketing putem e-maila je vrlo važan u razvoju brenda kada vas ljudi već poznaju. Kada vam potencijalni klijenti ostave e-mail adrese, najvažnije je stvoriti poruke za njih koje će imati određenu vrijednost, a ne samo one promotivne prirode.

  • 8. Izgradnja lojalnosti

    Pomoću e-mail marketinga možete izgraditi lojalnu korisničku bazu. To ćete sigurno najjednostavnije postići s pažljivo osmišljenim porukama, posebnim ponudama, transparentnošću i nadasve iskrenim i korektnim stavom.

  • 9. Stvaranje odnosa

    Svakako biste trebali biti svjesni da slanje nekoliko e-mailova ciljanoj publici nije dovoljno da bi svi odgovorili na vašu ponudu. Zapamtite da je razvijanje odnosa s klijentima/kupcima dugotrajan posao. Budite uporni i uspjeti ćete.

  • 10. Analiza ponašanja potrošača i ciljnih skupina

    Nakon nekog vremena, upotrijebiti ćete e-mail marketing da biste saznali na što vaši kupci najviše reagiraju. To će vas također dovesti do toga da naučite kako bolje segmentirati i oblikovati ciljanu publiku.

Internetski marketing i oglašavanje

Uz našu pomoć steći ćete nove kupce i prepoznatljivost.

Nama vjeruje više od 250 tvrtki, od najvećih do onih koji su najbolji u svom području.

Naše reference

Želite znati cijenu izrade vaše nove internetske stranice, trgovine, portala ili aplikacije?

Kontaktiraj nas!