E-mail marketing
E-mail marketing se smatra jednim od najboljih načina komunikacije s vašim klijentima Možete ga koristiti za izgradnju odnosa sa svojim potencijalnim kupcima. Inače, e-mail marketing možete koristiti i s postojećim klijentima. Istraživanja pokazuju da je u prosjeku prodaja postojećim klijentima čak do 7 puta jeftinija od prodaje novim. Na taj način ćete im dokazati da vas zanimaju, pa će vas oni u većoj mjeri preporučiti drugim klijentima i nastaviti kupovati.


Naravno, pokretanje e-mail kampanje nije lagano. Morati ćete izgraditi zdravu bazu podataka e-pošte, a zatim je segmentirati tako da poruke dođu do pravih ljudi; stvoriti raznovrstan sadržaj za različite baze podataka i obratiti pažnju na dosljednost, analizirati sadržaj, a zatim redovito pratiti rezultate. Naravno, naš tim vam u tome može puno pomoći.
Inače, uporaba e-mail marketinga je relativno jeftina marketinška taktika, pa ga preporučujemo i vama. Upravo ova taktika može postati jedan od najboljih pokretača za vaš posao. Međutim, s obzirom da sjajna marketinška strategija definitivno zahtijeva vaše vrijeme i trud, rado ćemo vas provesti kroz ovaj postupak.
Što još možete postići s e-mail marketingom?
1. Dosezanje ciljne publike
Pomoću e-mail marketinga možete svoje marketinške aktivnosti usmjeriti izravno na ciljne skupine primatelja. Na taj način će vaša komunikacija s njima biti mnogo učinkovitija.
2. Mjerljivost odziva
Pomoću aplikacije za e-mail marketing možete mjeriti odziv klijenata kojima se obraćate. Tako ćete utvrditi u kojem se slučaju primatelji najbolje odazivaju, a istovremeno možete poboljšati svoju komunikaciju s njima.
3. Brzina
E-mail marketing možete početi raditi vrlo brzo. Trebate pripremiti poruke i ažurirani popis primatelja. Zapravo će vam to oduzeti samo nekoliko sati vremena.
4. Isplativost
E-mail marketing od vas ne zahtijeva gotovo nikakve materijalne troškove. Najvažnije je stvoriti sjajnu poruku koja će pružiti najbolji mogući odgovor vaše ciljne publike.
5. Određivanje vremena
Možete slati svoje e-mailove primateljima u vrijeme kada će ih najvjerojatnije otvoriti, i naravno, pročitati.
6. Neposredan odaziv
Vaši primatelji mogu odgovoriti na poruke čim ih prime, otvore i pročitaju. U slijedećem koraku oni već mogu posjetiti vašu internetsku stranicu, izvršiti narudžbu, kupnju ili bilo koju drugu uslugu.
7. Razvoj robne marke
E-mail marketing putem e-maila je vrlo važan u razvoju brenda kada vas ljudi već poznaju. Kada vam potencijalni klijenti ostave e-mail adrese, najvažnije je stvoriti poruke za njih koje će imati određenu vrijednost, a ne samo one promotivne prirode.
8. Izgradnja lojalnosti
Pomoću e-mail marketinga možete izgraditi lojalnu korisničku bazu. To ćete sigurno najjednostavnije postići s pažljivo osmišljenim porukama, posebnim ponudama, transparentnošću i nadasve iskrenim i korektnim stavom.
9. Stvaranje odnosa
Svakako biste trebali biti svjesni da slanje nekoliko e-mailova ciljanoj publici nije dovoljno da bi svi odgovorili na vašu ponudu. Zapamtite da je razvijanje odnosa s klijentima/kupcima dugotrajan posao. Budite uporni i uspjeti ćete.
10. Analiza ponašanja potrošača i ciljnih skupina
Nakon nekog vremena, upotrijebiti ćete e-mail marketing da biste saznali na što vaši kupci najviše reagiraju. To će vas također dovesti do toga da naučite kako bolje segmentirati i oblikovati ciljanu publiku.