E-mail marketing

E-mail marketing se smatra jednim od najboljih načina komunikacije s vašim klijentima Možete ga koristiti za izgradnju odnosa sa svojim potencijalnim kupcima. Inače, e-mail marketing možete koristiti i s postojećim klijentima. Istraživanja pokazuju da je u prosjeku prodaja postojećim klijentima čak do 7 puta jeftinija od prodaje novim. Na taj način ćete im dokazati da vas zanimaju, pa će vas oni u većoj mjeri preporučiti drugim klijentima i nastaviti kupovati.

Naravno, pokretanje e-mail kampanje nije lagano. Morati ćete izgraditi zdravu bazu podataka e-pošte, a zatim je segmentirati tako da poruke dođu do pravih ljudi; stvoriti raznovrstan sadržaj za različite baze podataka i obratiti pažnju na dosljednost, analizirati sadržaj, a zatim redovito pratiti rezultate. Naravno, naš tim vam u tome može puno pomoći.

Inače, uporaba e-mail marketinga je relativno jeftina marketinška taktika, pa ga preporučujemo i vama. Upravo ova taktika može postati jedan od najboljih pokretača za vaš posao. Međutim, s obzirom da sjajna marketinška strategija definitivno zahtijeva vaše vrijeme i trud, rado ćemo vas provesti kroz ovaj postupak.

Što još možete postići s e-mail marketingom?

  • 1. Dosezanje ciljne publike

    Pomoću e-mail marketinga možete svoje marketinške aktivnosti usmjeriti izravno na ciljne skupine primatelja. Na taj način će vaša komunikacija s njima biti mnogo učinkovitija.

  • 2. Mjerljivost odziva

    Pomoću aplikacije za e-mail marketing možete mjeriti odziv klijenata kojima se obraćate. Tako ćete utvrditi u kojem se slučaju primatelji najbolje odazivaju, a istovremeno možete poboljšati svoju komunikaciju s njima.

  • 3. Brzina

    E-mail marketing možete početi raditi vrlo brzo. Trebate pripremiti poruke i ažurirani popis primatelja. Zapravo će vam to oduzeti samo nekoliko sati vremena.

  • 4. Isplativost

    E-mail marketing od vas ne zahtijeva gotovo nikakve materijalne troškove. Najvažnije je stvoriti sjajnu poruku koja će pružiti najbolji mogući odgovor vaše ciljne publike.

  • 5. Određivanje vremena

    Možete slati svoje e-mailove primateljima u vrijeme kada će ih najvjerojatnije otvoriti, i naravno, pročitati.

  • 6. Neposredan odaziv

    Vaši primatelji mogu odgovoriti na poruke čim ih prime, otvore i pročitaju. U slijedećem koraku oni već mogu posjetiti vašu internetsku stranicu, izvršiti narudžbu, kupnju ili bilo koju drugu uslugu.

  • 7. Razvoj robne marke

    E-mail marketing putem e-maila je vrlo važan u razvoju brenda kada vas ljudi već poznaju. Kada vam potencijalni klijenti ostave e-mail adrese, najvažnije je stvoriti poruke za njih koje će imati određenu vrijednost, a ne samo one promotivne prirode.

  • 8. Izgradnja lojalnosti

    Pomoću e-mail marketinga možete izgraditi lojalnu korisničku bazu. To ćete sigurno najjednostavnije postići s pažljivo osmišljenim porukama, posebnim ponudama, transparentnošću i nadasve iskrenim i korektnim stavom.

  • 9. Stvaranje odnosa

    Svakako biste trebali biti svjesni da slanje nekoliko e-mailova ciljanoj publici nije dovoljno da bi svi odgovorili na vašu ponudu. Zapamtite da je razvijanje odnosa s klijentima/kupcima dugotrajan posao. Budite uporni i uspjeti ćete.

  • 10. Analiza ponašanja potrošača i ciljnih skupina

    Nakon nekog vremena, upotrijebiti ćete e-mail marketing da biste saznali na što vaši kupci najviše reagiraju. To će vas također dovesti do toga da naučite kako bolje segmentirati i oblikovati ciljanu publiku.

Internetski marketing i oglašavanje

Uz našu pomoć steći ćete nove kupce i prepoznatljivost.

Zaupa nam že več kot 250 podjetij, od največjih pa do tistih, ki so najboljša na svojem področju.

Naše reference

Bi radi izvedeli, kakšna je cena za izdelavo nove spletne strani, trgovine, portala ali aplikacije?

Kontaktirajte nas!