Možda vam se čini kao da ste nedavno obnovili internetsku stranicu, ali vrijeme brzo prolazi. 3-4 godine brzo prođu, a to se vidi i na vašoj internetskoj stranici. Kod obnove internetske stranice ne radi se samo o novom izgledu. Cilj internetske stranice je privući i uvjeriti svoje klijente da kupuju usluge ili proizvode od vas. Ključno je pitanje da li je internetska stranica još uvijek atraktivna i dovoljna za vaše kupce i klijente.

Ako na vašoj internetskoj stranici postoje pogreške, ako je spora ili ne sadrži ažurirane podatke, te nije pregledna, promet na istoj se brzo smanjuje. Dakle, kako da znate da vaša internetska stranica treba obnovu?

  • Dizajn ili sadržaj nisu više aktualni – Da li ste promijenili svoju djelatnost ili se usredotočili na drugu grupu klijenata? To bi se trebalo odraziti i na vašoj internetskoj stranici!

  • Vaša internetska stranica je spora, ne reagira, nije intuitivna, neke poveznice više ne djeluju – Pažnja, ti čimbenici utječu ne samo na klijente, nego i na Google. Naime, Google otkriva smetnje na vašoj internetskoj stranici, tako da se radi toga nećete naći među prvim učitavanjima na Googleu, a kao rezultat toga ćete izgubiti klijente.

  • Ima li vaša konkurencija obnovljenu internetsku stranicu? – Također, na području internetskih stranica, trendovi i inovacije se mijenjaju svake godine. Budite korak ispred konkurencije, ili barem u korak s njom.

  • Ne možete samo dodavati sadržaj, potrebna vam je fleksibilnija internetska stranica.

  • Internetska stranica je nepregledna i neučinkovita. Korisnici ostaju razočarani ili vas radije zovu putem telefona jer jednostavno ne mogu pronaći informacije koje traže.

  • Internetska stranica nije prilagođena mobilnim uređajima i tabletima.

Odredite što želite zadržati i što promijeniti

Dakle, kako da znate što trebate ostaviti a što obnoviti i izmijeniti?

  • Koji su vaši najuspješniji i najposjećeniji sadržaji na internetskoj stranici?
  • Što vam je u posljednje vrijeme donijelo najviše kupaca i klijenata?
  • Što je specifično za vaše poslovanje i privlači upravo onu skupinu posjetitelja koje želite pridobiti kao klijente?
  • Koje vrste sadržaja je vaša konkurencija odlučila zadržati a koje su masovno obrisali?
  • Da li je s vaše internetske stranice nakon samo nekoliko sekundi jasno što radite? Ako ne, što je odvraćajući faktor? Jesu li slike, tekstovi relevantni?

Zašto je važno gledati konkurenciju?

Znamo da želite izraziti svoju jedinstvenost i biti specifični na tržištu. No, pametno je i provjeriti što radi vaša konkurencija. Svi koji rade na istom polju kao i vi prije ili kasnije morali su se suočiti sa sličnim problemima i pitanjima. Zašto onda ne iskoristiti njihovo znanje u vašu korist i izbjeći pogreške koje su oni napravili? Pratite konkurenciju i provodite njihove strategije koje su odgovarajuće i za vas. Istodobno, naravno, još uvijek možete održati svoju jedinstvenost i kreativnost.

Na što obratiti posebnu pozornost prilikom obnove internetske stranice?

Potrebno je paziti ne samo na privlačnost, aktualnost podatkov in vsebino, ampak tudi na vaše URL povezave. Vaša stara spletna stran je na Googlu že imela svojo pozicijo in verjetno nekoliko povratnih povezav iz drugih spletnih straneh – mogoče ste objavili nekakšen članek, se registrirali na portalih ali pa ste najeli nekoga za offsite optimizacijo.

Zelo pomembno je, da na te povezave pazite in ne spreminjate URL naslovov posameznih strani. Saj na ta način lahko izgubite trenutno pozicijo na Google. Zato posvetite posebno pozornost, da bodo URLji stare spletne strani enaki tudi na novi. Oziroma je obvezno narediti preusmeritev iz starega URLja na novi.

Odločili ste se za prenovo vašega spletnega mesta ali imate še več vprašanj? Kontaktirajte našo ekipo, ki bo z veseljem pregledala vašo spletno stran, jo ocenila in vam svetovala na podlagi svojih strokovnih izkušenj.